Allt för kunden – VD har ordet
Att vara elkonsument hos Dalakraft ska vara en problemfri tillvaro, det är vår ambition. Och vi jobbar ständigt med att leva upp till den!
Att vara elkonsument hos Dalakraft ska vara en problemfri tillvaro, det är vår ambition. Och vi jobbar ständigt med att leva upp till den!
Exempel på detta är Dala Elfond, vårt succéavtal där experter gör inköpen, så att du kan luta dig tillbaka och njuta av ett stabilt och bra elpris. Finessen med Dala Elfond är att våra elhandlare gör stora och välplanerade elinköp till en gemensam pott som många kunder sedan delar på. Volyminköp är en vanlig metod hos industrin och den ger flera fördelar. Nu kan vi erbjuda alla våra kunder den möjligheten.
Ett annat exempel är Dalakraft konto. Här har vi tagit fasta på att de flesta önskar förutsägbara löpande kostnader. Med Dalakraft konto kan du betala samma summa varje månad. Perfekt för dig som inte kan eller vill planera din ekonomi och ändå ha koll på kommande utgifter.
Jag fortsätter med fler kundnyttigheter. Det gäller en aktuell förbättring av vår tjänst Husjouren, tidigare Husakuten, där vi erbjuder en genväg till hantverkare av alla de slag. Det är fint när du har fått vattenläcka, en fönsterruta har gått sönder eller värmepannan inte vill samarbeta och
ingen annan finns att nå. Nu förenklar vi för alla som är anslutna till Husjouren genom att byta journumret till vårt vanliga huvudnummer 0771 48 80 00. Det innebär att du bara behöver ett enda telefonnummer i alla dina kontakter med Dalakraft framöver.
Vår målsättning att uppnå största möjliga kundnytta har gett oss så fina omdömen på reco.se att vi kan titulera oss ”Ett av Sveriges mest rekommenderade elbolag”. Vi är tacksamma för att ni pratar så bra om oss.
Må så gott!
Mats Bengtsson
Vd för Dalakraft