Vill du vara en del av Dalakrafts utveckling framåt?
Söker du förändring och eller utveckling av dig själv och din kompetens? Är du flexibel och tycker om utmaningar? Vill du vara med och utveckla relationer till nya och befintliga kunder? Vill du ha kul på jobbet? Brinner du för att ge service och utveckla kundupplevelsen? Då kanske du är den vi söker!
Söker du förändring och eller utveckling av dig själv och din kompetens? Är du flexibel och tycker om utmaningar? Vill du vara med och utveckla relationer till nya och befintliga kunder? Vill du ha kul på jobbet? Brinner du för att ge service och utveckla kundupplevelsen? Då kanske du är den vi söker!
Som medarbetare på Dalakrafts Kundkontakt ingår du i ett nytänkande, engagerat och servicefokuserat team. Vi värdesätter våra medarbetare högt och därför jobbar vi ständigt med personlig utveckling som en grund för vår kultur och det vi kallar för medarbetarupplevelse.
Du rådgiver, ger service och utvecklar relationer till nya och befintliga kunder via telefon, sociala medier men även på mässor, marknader och i andra sammanhang.
Arbetet är varierande då våra kundärenden rör allt från el, bredbandsavtal, solceller och laddlösningar för elbilar till elnäts- och fiberfrågor.
I teamet jobbar alla mot uppsatta mål både individuellt och i grupp.
Profil
Vi sätter stort värde på dina personliga egenskaper. Du bidrar med positiv energi till arbetet och teamet, är ansvarsfull, självgående och ser lösningar istället för hinder.
Du gillar att jobba mot uppsatta mål och brinner för service och utveckling. Det är tidvis högt tempo och du behöver kunna arbeta effektivt även under stress.
Då försäljning, marknad och IT är starkt kopplade hos oss och sociala medier viktiga kanaler, är erfarenheter och kunskap inom de områdena meriterande.
Omfattning: Heltid
Placeringsort: Malung
Maila din ansökan till jobb@dalakraft.se
Sista ansökningsdag 15 januari 2018.