Teckna elavtal med Dalakraft

Vi finns där när ni behöver oss! 

På Dalakraft sätter vi en heder i att alltid finnas där för våra kunder. 

– Vi vet att många kunder fattar sitt slutgiltiga beslut om att välja Dalakraft som elleverantör just på grund av vår höga tillgänglighet, säger företagssäljaren Marie Sylsjö. 

På Dalakraft pratar vi gärna om vår höga servicenivå, vårt personliga bemötande och vår prisbelönta kundservice som har öppet även under kvällar och helger. Och det är inget vi bara pratar om – det är en del av vår företagskultur som vi värnar om och värdesätter högt. 

– Kundservicemedarbetarna finns på plats till klockan 21 på vardagar och mellan 10 och 14 på helger. Utöver det sätter vi företagssäljare en stor ära i att vara anträffbara, säger Marie Sylsjö som jobbat på Dalakraft i åtta år. 

Enkelt att få kontakt vid behov 

Bara de senaste dagarna har vår höga tillgänglighet fått flera nya kunder att välja oss. 

– Bland annat vet jag att en presumtiv kund jämförde oss med ett annat bolag inför sitt beslut. När hon hade både ringt och mejlat upprepade gånger till det andra bolaget utan att få svar, medan jag svarade snabbt varje gång hon ringde mig, fattade hon sitt beslut. För henne var den personliga kontakten och korta svarstider så viktigt att det avgjorde valet, berättar Marie Sylsjö, och fortsätter: 

– Jag vet också att många kunder troget väljer att stanna hos oss mycket just på grund av vår goda kommunikation och höga tillgänglighet. De vet att vi alltid finns där för dem. Det känns väldigt bra.  

Personliga proffs 

Marie berättar att hela säljkåren har hög service och ett professionellt, men ändå personligt, bemötande mot våra kunder i fokus.  

– Självklart kan inte heller vi alltid svara på andra signalen – vi sitter också i möten, är sjuka ibland eller kan av annan anledning inte svara. Men om inte jag är tillgänglig svarar alltid kundservice och hjälper dig som kund vidare till en kollega, eller tar ett meddelande. Som kund hos oss ska du alltid kunna räkna med att få snabb och proffsig hjälp, oavsett behov, avslutar Marie Sylsjö. 

Vill du också kontakta Marie?


Marie Sylsjö
023 48 80 45
marie.sylsjo@dalakraft.se

Liknande artiklar

  • Dalakraft som partner
  • Er hållbarhetspartner
  • Våra ägare och styrelsen
  • Dalakrafts miljöpolicy
  • Integritetspolicy
  • Ursprungsmärkning av el